(Senior) Office Manager I 28-40 uur I Financiële dienstverlening

Wij zijn SINCERIUS, 20 medewerkers, een jong en ambitieus team en actief op het gebied van financieel advies bij fusies en overnames. Een wereld waarin het tempo en kwaliteit van de werkzaamheden hoog liggen. Onze werkzaamheden bestaan uit het maken van diepgaande analyses van financiële cijfers van bedrijven om vervolgens de resultaten van ons onderzoek in rapporten te presenteren. Onze opdrachtgevers zijn private equity bedrijven en strategische partijen die een acquisitie of overname doen. 

 

SINCERIUS bestaat sinds 2010 en de afgelopen jaren zijn we flink gegroeid. Bij zo’n groei komt organisatorisch behoorlijk wat kijken. Hoewel er al veel geregeld is, valt er ook nog veel te doen. En daarom zijn we op zoek naar een Office Manager die ons al die ondersteunende zaken -die heel belangrijk zijn- uit handen kan nemen en onze interne organisatie leidt naar een hoger niveau. We hebben ook ondersteuning op het gebied van HR en Marketing & Communicatie.

 

Wat ga je doen?

Jouw belangrijkste taak is om ervoor te zorgen dat alles wat niet tot onze kerntaak behoort op rolletjes loopt zodat wij ons kunnen concentreren op onze projecten voor klanten. Wat precies je taken zijn is ook afhankelijk van wat je zelf initieert en oppakt. Wat we in ieder geval van je verwachten is:

  • het zorgen voor een prettige werkomgeving (werkplekken, huisvesting etc)
  • een warm welkom verzorgen voor onze nieuwe collega’s
  • het zijn van een professioneel visitekaartje van SINCERIUS in het contact met externen
  • het organiseren van de lunch en de bijbehorende bestellingen
  • agendabeheer, plannen van afspraken
  • telefoon beantwoorden
  • boeken van buitenlandse reizen
  • plannen en voorbereiden van interne en externe events
  • bestellingen plaatsen van kantoorartikelen
  • administratieve ondersteuning zoals het managen van de declaraties, controleren inkomende facturen etc.
  • ondersteunen van HR en Marketing & Communicatie indien nodig
  • meedenken over de (her)inrichting van de interne processen en procedures en daar verder vorm aan geven
  • alle overige ad-hoc, administratieve en projectmatige werkzaamheden

 

Wie zoeken we?

Iemand die van aanpakken weet en ons achter de broek durft te zitten. Die strak georganiseerd en nauwkeurig is en problemen oplost voordat we ze in de gaten hebben. Die het prettig vindt om in een kleine organisatie te werken waar het tempo en de lat hoog liggen.

Daarnaast beschik je over:

  • een afgeronde hbo-opleiding
  • meerdere jaren relevante werkervaring als Office Manager, bij voorkeur binnen de zakelijke dienstverlening
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en
  • ben je woonachtig in Amsterdam of in de directe omgeving

 

Je bent minimaal 28 uur per week beschikbaar, bij voorkeur verspreid over 5 dagen per week, bijvoorbeeld tijdens schooltijden.

 

Wat bieden wij?

 

Naast een prima salaris bovenal een inhoudelijk interessante functie binnen een leuk en hecht team. We lunchen elke dag samen, zijn informeel en werken hard. Maar nemen ook de tijd voor de nodige ontspanning tijdens uitjes, borrels of bij mooi weer een spontaan rondje door de grachten met onze eigen sloep. Ons kantoor is centraal gelegen, vlakbij metro Weesperplein.

 

Meer weten of solliciteren?

Spreekt de functie je aan en wil je bijdragen aan onze verdere groei? Mail je cv met motivatie naar solliciteren@sincerius.nl. Je kunt je sollicitatie richten aan Eveline Pernoud, HR Manager.